Callcenters vergelijken

Zoekt u een goed callcenter? Voor veel bedrijven geldt goede telefonische bereikbaarheid een must is, maar dat er niet altijd genoeg personele bezetting is om die bereikbaarheid te garanderen. Of: u zou juist meer acquisitie-/wervingsgesprekken willen voeren, maar uw bedrijf heeft hier simpelweg de mankracht niet voor. In beide gevallen is het inschakelen van een callcenter een verstandige keuze.

Direct prijzen vergelijken

Offertes van callcenters vergelijken

Callcenter voor telefoonbeantwoording

Wilt u voorkomen dat mensen uw bedrijf bellen, en vervolgens een voicemail bereiken? Slechte telefonische bereikbaarheid geeft een slechte (eerste) indruk van uw bedrijf. U kunt een callcenter inschakelen voor telefoonbeantwoording. Zij beantwoorden dan de telefoon, indien u buiten de deur bent.

Callcenter voor acquisitie, marktonderzoek of klantenservice

Callcenters kunnen feitelijk alle telefonische handelingen voor uw bedrijf verzorgen. Dat kan variëren van acquisitie (het vinden van nieuwe klanten) tot klanttevredenheidsonderzoek of marktonderzoek (het nabellen van uw huidige klantenbestand). Ook kan een callcenter als telefonische helpdesk voor uw klanten fungeren.

Offertes van callcenters vergelijken

Als u een callcenter inschakelt, dan is het callcenter het verlengstuk van uw onderneming. Hoe en wat u het callcenter wilt laten doen, is aan u. Maar: ieder callcenter heeft een andere mate van flexibiliteit, en een andere tariefstelling. Sommige callcenters werken op projectbasis. Andere callcenters werken bij voorkeur in een abonnementsvorm. Om te voorkomen dat u appels met peren vergelijkt, is het raadzaam om duidelijk aan te geven wat u verwacht en wenst. U ontvangt dan tot maximaal 6 vrijblijvende offertes op maat van callcenters.

De voornaamste reden om offertes aan te vragen bij callcenters is dat u daarmee kosten kunt vergelijken per callcenter. Het is raadzaam om goed te letten op de kostenstructuur die een callcenter schetst in een offerte. Bent u eenmalig bedrag x kwijt aan een specifieke klus, of is er sprake van een abonnementstructuur? In alle gevallen is het belangrijk dat u de callcenters qua prijs naast elkaar kunt leggen. De offertes zijn gratis en vrijblijvend. Zodoende kunt u zonder enige verplichting de kosten per callcenter vergelijken.